BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Rara Rawk Official Blog

About Me

Foto saya
RaRa/Farah/Ra
twentyy suda(3rd march)
Like RawK style n use to say that RaraRawk!!
fully loaded with Love
sye di langit cinta;))
FB/FS/Ym;star_raralove90@yahoo.com
ms; www.myspace.com/rarasuper

Teman

26/03/11

back for hurting myself?

back for what?

haha..yup,aku dah ptus kot dengan si min tu..
sebab dia syg sgt dekat awek die kat kg yg aku tak tahu ler nk cakap bodoh ke ape..
tapi dua2 perangai same..memang sah la lagi 20 tahun ko dengan perempuan tu jer..
ko sabar jer..ade bukti aku tunjuk kt ko betapa jujurnye min ko itu..
haha..kau dah bagi nama aku kat balai?bagi no sekali tak?
aku bukan ape,tak sabar nak check in free dengan am,acik sekali nak ikut..
tapi kn..aku rase ko ke dalam dulu kot.sebab...ko buat benda tak pakai akal..
same macam awek ko tu..hahaha.bodoh2 kne kencing.
ko pon bodoh percaya kt die..
ko cakap aku dengan acik ade scan?mane bukti?
lau ko tduh aku sedap2 tanpa bukti tak payah la..
acik datang pun sebab saje2...nk tengok ko belasah aku.
haha..
n untuk pengetahuan ko la kn..aku dah get back dengan adeq..
so?die memang cinta mati aku...
ko leh g mati dengan cinta mati ko..haha
aku pun tak nak mati dengan ko..
ape ko cakap?tak boleh hidup xde aku?
baru sedar ker..sbab makan mnum ko aku jage..
pakai ko aku urus..sampai ke tempat tidur aku bereskan..
so,lepas nie.ade awek ko nk buat sume tu?
dye cuma tau cakap..eh,aku dah 2taun la dengan dye not just 5month..
ek eleh.aku sikit pun tarak heran berapa lame ko dengan dye..
ko belom duduk sebumbung dengan kekasih hati ko..meh rase mcm mne..
aku bagi 2minggu cukup la..dengan perangai dye si fiza pun lari..
hahhaa..kn fiza an?
aku tau ko xkan baca..tapi aku nak bagi tau la..
sumer perangai ko dah buat dengan gemok,abob dalam tangan aku..
bile2 aku leh bagi bukti..so,beware on your step!

0 comments: